Питання та відповіді

Як купити квиток на автобус?

Для покупки автобусного квитка необхідно зробити 3 простих кроки:

1. Зазначте пункт відправлення, прибуття, бажану дату і кількість місць. Натисніть кнопку «Пошук».

2. Вибрати відповідний рейс натиснувши на кнопку «Вибрати», а потім «Оформити замовлення»;

3. Зазначте прізвище та ім'я пасажира, контактний телефон та адресу електронної пошти. Проставте позначку «Я приймаю умови публічної оферти і даю згоду на обробку персональних даних». Потім натисніть кнопку «Перейти до оплати».

4. Ви будете перенаправлені на інтернет-сторінку сервісу платежів. Виберіть зручний для Вас спосіб оплати. Після вдалого здійснення платежу, електронний квиток (або код інвойсу) будуть направлено Вам на електронну пошту, а також доступні в Особистому кабінеті.

Скільки у мене є часу на оплату квитка?

З моменту натискання кнопки «Перейти до оплати», обраний Вами квиток буде зарезервований. Для його оплати виділяється 15 хвилин, по закінченню яких, бронь знімається. Таймер часу, що залишився для оплати буде відображатися у верхній частині сайту і в Особистому кабінеті.

Як дізнатися розклад автобусів?

В меню виберіть пункт «Розклад». Введіть пункт відправлення, прибуття, бажану дату. Натисніть кнопку «Пошук».

Як оплатити квиток на автобус?

Для оплати квитків використовується сервіс LiqPay, який дозволяє оплатити використовуючи реквізити банківської картки будь-якого банку. Також для клієнтів банку «Приватбанк» доступна оплата через Приват 24.

Як повернути квиток?

Для повернення оплаченого квитка необхідно в Особистому кабінеті біля відповідного рейсу в меню «Докладно» натиснути кнопку «Анулювати». Ви отримаєте відповідне повідомлення на пошту, після чого з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження порядку повернення грошових коштів. Сума повернення залежить від часу, що залишився до відправлення (протягом 1 години з моменту оформлення - 100% від вартості квитка, більше 48 годин до відправлення - 90% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 48-24 години - 80% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 24-5 годин - 70% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 5 -2 години - 60% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 2 години - 30 хвилин - 50% від вартості квитка без урахування послуг сайту). У разі зриву рейсу відшкодовується повна вартість квитка, включаючи вартість за послуги сайту.

Чи необхідно міняти квиток в касі автостанції?

Це залежить від автостанції і перевізника. Якщо на електронну пошту Ви отримали електронний квиток, його обмін не є обов'язковим. В даному випадку Ви можете з цим квитком сідати відразу в автобус. Якщо на електронну пошту Ви отримали обмінний бланк чи номер інвойсу, то його необхідно обміняти в касі автостанції на проїзний документ (фіскальний чек). Незалежно від зазначених вище варіантів Ваше місце в автобусі зарезервовано і оплачено.

Яке прізвище та ім'я необхідно вказувати при оформленні замовлення?

Ви можете вказати прізвище та ім'я пасажира або платника. Підставою для посадки в автобус є номер квитка. Щоб уникнути непорозумінь не віддавайте цей номер третім особам.

Мені обов'язково друкувати електронний квиток?

Ні, не обов'язково. Ви можете пред'явити електронний квиток водію / контролеру в паперовому або електронному вигляді (наприклад, з екрана телефону).

Чи можу я отримати додаткову інформацію та послуги на автовокзалі?

Так можете. У вартість квитка включено всі необхідні збори, включаючи автостанційний збір.

Чи застрахована моя поїздка?

Всі поїздки пасажирів що придбали квиток на сайті застраховані.

Як дізнатись перевізника і марку автобусу?

Марка автобуса і перевізник вказуються при виборі рейсу і в Особистому кабінеті.

Чи можна у квитку змінити дату виїзду?

Таку можливість не надають перевізники. Необхідно повертати квиток.

За скільки днів попередньо можна купити квиток?

Період попередніх продажів кожен автовокзал встановлює індивідуально. В середньому продажу відкриваються за 30-45 днів, але не пізніше, ніж за 15 днів (згідно діючого законодавства України).