Для покупки автобусного квитка необхідно зробити 3 простих кроки:
1. Зазначте пункт відправлення, прибуття, бажану дату і кількість місць. Натисніть кнопку «Пошук».
2. Вибрати відповідний рейс натиснувши на кнопку «Вибрати», а потім «Оформити замовлення»;
3. Зазначте прізвище та ім'я пасажира, контактний телефон та адресу електронної пошти. Проставте позначку «Я приймаю умови публічної оферти і даю згоду на обробку персональних даних». Потім натисніть кнопку «Перейти до оплати».
4. Ви будете перенаправлені на інтернет-сторінку сервісу платежів. Виберіть зручний для Вас спосіб оплати. Після вдалого здійснення платежу, електронний квиток (або код інвойсу) будуть направлено Вам на електронну пошту, а також доступні в Особистому кабінеті.
З моменту натискання кнопки «Перейти до оплати», обраний Вами квиток буде зарезервований. Для його оплати виділяється 15 хвилин, по закінченню яких, бронь знімається. Таймер часу, що залишився для оплати буде відображатися у верхній частині сайту і в Особистому кабінеті.
В меню виберіть пункт «Розклад». Введіть пункт відправлення, прибуття, бажану дату. Натисніть кнопку «Пошук».
Для оплати квитків використовується сервіс LiqPay, який дозволяє оплатити використовуючи реквізити банківської картки будь-якого банку. Також для клієнтів банку «Приватбанк» доступна оплата через Приват 24.
Для повернення оплаченого квитка необхідно в Особистому кабінеті біля відповідного рейсу в меню «Докладно» натиснути кнопку «Анулювати». Ви отримаєте відповідне повідомлення на пошту, після чого з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження порядку повернення грошових коштів. Сума повернення залежить від часу, що залишився до відправлення (протягом 1 години з моменту оформлення - 100% від вартості квитка, більше 48 годин до відправлення - 90% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 48-24 години - 80% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 24-5 годин - 70% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 5 -2 години - 60% від вартості квитка без урахування послуг сайту, 2 години - 30 хвилин - 50% від вартості квитка без урахування послуг сайту). У разі зриву рейсу відшкодовується повна вартість квитка, включаючи вартість за послуги сайту.
Це залежить від автостанції і перевізника. Якщо на електронну пошту Ви отримали електронний квиток, його обмін не є обов'язковим. В даному випадку Ви можете з цим квитком сідати відразу в автобус. Якщо на електронну пошту Ви отримали обмінний бланк чи номер інвойсу, то його необхідно обміняти в касі автостанції на проїзний документ (фіскальний чек). Незалежно від зазначених вище варіантів Ваше місце в автобусі зарезервовано і оплачено.
Ви можете вказати прізвище та ім'я пасажира або платника. Підставою для посадки в автобус є номер квитка. Щоб уникнути непорозумінь не віддавайте цей номер третім особам.
Ні, не обов'язково. Ви можете пред'явити електронний квиток водію / контролеру в паперовому або електронному вигляді (наприклад, з екрана телефону).
Так можете. У вартість квитка включено всі необхідні збори, включаючи автостанційний збір.
Всі поїздки пасажирів що придбали квиток на сайті застраховані.
Марка автобуса і перевізник вказуються при виборі рейсу і в Особистому кабінеті.
Таку можливість не надають перевізники. Необхідно повертати квиток.
Період попередніх продажів кожен автовокзал встановлює індивідуально. В середньому продажу відкриваються за 30-45 днів, але не пізніше, ніж за 15 днів (згідно діючого законодавства України).